dilluns, 9 de març del 2009

Pastís de xocolata




Ingredients pel pastís:

5 cullerades soperes de sucre
5 cullerades soperes de farina
4 iogurts Petit Nesquik de xocolata
4 ous
1 sobre de llevat

Ingredients per la cobertura:

Una rajola de xocolata de cobertura.
Mantega
Llet


Preparació del pastís:

Es posen tots els ingredients en un vol gran i es remena fins a tenir-ho tot lligat.
Untem la plata de mantega i aboquem la massa dins.
Ho posem al forn a 175º uns 25 minuts.

Preparació de la cobertura:

Posem un caçó al foc amb la mantega i la xocolata, a foc molt baix. De mica en mica i incorporem un xic de llet, fins que ens agradi la textura que agafa.

Banyem el pastís amb la cobertura... i llestos! Bon Profit!
Imprimeix

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei, aquest dissabte provaré de fer-lo! Ja et diré com m'ha quedat!

Un ptnt!

Anònim ha dit...

No està gens malament... Aquestes receptes potser fins i tot ens agraden a la gent de La Seu... Potser fins i tot al teu cosí (2n, però cosins). Hola maca, m'he estat passejant pel teu blog i he recordat moltes coses. De ben segur que aquest cap de setmana t'escric (tinc la teva adreça) i aprofitem per recuperar el temps perdut. De moment estic encantat de saber que ets feliç. Xavi.

Montse ha dit...

Òndia Xavi, Bones! No saps la il.lusió que m'ha fet saber de tu! Quants anys, déu meu! Després et contesto el mail Una abraçada a tota la familia!

Twitter