dijous, 6 de març del 2008

Popets i Llenguado.


 

Aquest migdia, mentre veia dinar la meva filla gran, m'he dit: " Avui toca parlar del menú d'avui!"

Doncs, som-hi!

Popets
Es talla una ceba a talls ben fins i es posa a sofregir en una cassola a foc ben baix amb un xic d'oli.
Quan ha canviat de color i està toveta, s'hi afegeix un gra d'all tallat petit, un xic de sal (pebre a gust) i tot seguit si posen els popets, els quals només he rentat i prou.
Es deixa a foc baix, amb la cassola tapada i que es vagin coent amb l'aigua que treuen.
En uns 20minutets, el plat està fet.
Abans de tancar el foc, si afegeix un xic de julivert, i ja es pot servir!

Llenguado
En una plata per anar al forn, hi posem un xic d'oli, una capa de ceba tallada fina, al damunt una capa de patates tallades igual. I posem un xic de sal, no massa.
A sobre hi posem el tall de llenguado sense pell, el salem una miqueta, li tirem un xic de suc de llimona. La resta de llimona la posem a la plata.
Hi afegim un parell de tomacons tallats pel mig, i hi afegim un raget més d'oli per sobre. (No massa)
Ho deixem coure al forn una mitja horeta, més o menys, a una temperatura d'uns 180/200 graus.



Avui he estat molt contenta, s'han menjat tot el dinar, sobretot, m'ha fet molt feliç la gran ja que ha repetit i tot! La petitona, ha probat el popet! Li ha encantat.


Imprimeix

5 comentaris:

Anònim ha dit...

M’ha agradat molt la recepta, un dia ho provaré a casa i ho donaré a tastar a la Cristina.
Anna (mare de la Cristina)

Anònim ha dit...

A mi tb m'ha agradat molt! (Almenys la recepta). La teoria és bona, ara falta la pràctica!

Anònim ha dit...

Gracies amor meu!!!!
Ja veig que encara puc millorar!!

Muaaaaaaa

Anònim ha dit...

Hola!!!
per fi he tingut un moment i he pogut espiar el blog!!Està molt xulo! Anirà perfecte això!! així des d'Olot us podrem anar veient si vas penjat cosetes i fotitos!!
Per cert, que rosa està tot aixo no!? sembla que la Montse petita ha escullit coolors....M'AGRADA!!
Una abraçada!
Elena

Anònim ha dit...

Té molt bona "pinta" tot això.
Enhorabona!!!!! cuinera.
Tarragonina

Twitter